« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۰۷۳
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۰۱:۰۲
در جلسه شورای اداری کهگیلویه مطرح شد
امام جمعه شهر دهدشت گفت: به جز نگاه فرهنگی به کهگیلویه که این شهرستان همیشه مذهبی و سنتی بوده اما در سایر حوزه‌ها، کهگیلویه فاصله فراوانی با توسعه دارد.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از دهدشت، حجت‌الاسلام علی وحدانی فر عصر دوشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان کهگیلویه اظهار کرد: دولت سیزدهم در رابطه با پیشرفت همه جانبه کشور با استفاده از ظرفیت جوانان، مدیران متخصص و جوان، سلوک ساده زیستی و کاهش تشریفات عملکرد خوبی داشته است.

امام جمعه دهدشت : کهگیلویه در بیشتر حوزه ها با توسعه فاصله دارد | پل تنگ چویل نیازمند توجه و تخصیص اعتبار است | سد آبریز حق مردم کهگیلویه است

امام جمعه شهرستان کهگیلویه، افزود: دولت سیزدهم در عصر سختی قرار گرفته و در حوزه عمرانی نیز نمره خوبی گرفته است.

وی در رابطه با وضعیت شهرستان کهگیلویه طی سالهای گذشته، گفت: متأسفانه طی سالهای گذشته تاکنون نسبت به تمام نقاط استان نگاه متوازنی نشده است.

وحدانی فر تصریح کرد: به جز نگاه فرهنگی به شهرستان کهگیلویه که البته این شهرستان همیشه مذهبی و سنتی بوده اما در سایر حوزه‌ها، کهگیلویه فاصله فراوانی با توسعه دارد.

امام جمعه شهر دهدشت با تأکید بر اهمیت توسعه زیرساختی، اظهار کرد: شهرستان کهگیلویه در حوزه راه شرایط خوبی ندارد.

وی بیان کرد: اگر دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه بزرگ است، پس شهر مادر است و باید به ادارات مادر از جمله محیط زیست، شبکه بهداشت، هلال احمر و سایر ادارات نگاه ویژه‌ای شود.

حجت‌الاسلام وحدانی فر با اشاره به پل ارتباطی بین استان کهگیلویه و بویراحمد و خوزستان، گفت: اگر به داد پل «تنگ چویل» نرسیم مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان برای نظام هزینه دارد که در حال حاضر با ۲۰ میلیارد هزینه می‌توان این پل را تعمیر و مسیر ارتباطی برقرار شود.

وی با اشاره به پیشرفت خوب پل «رود سمه» تأکید کرد: تکمیل پروژه پل رودسمه نیازمند حمایت و توجه بیشتری است و با تزریق بودجه و اتمام پل محرومیت در این منطقه کاهش می‌یابد.

امام جمعه دهدشت با اشاره به به شاخص‌های محرومیت‌ در دیشموک، عنوان کرد: پروژه‌های نیمه تمام در شهرستان کهگیلویه از جمله پمپاژ رودسمه و بهسازی و آسفالت راه‌های ۲ و ۳ کیلومتری زیادی در شهرستان وجود دارد که واقعاً از شرایط مطلوبی برخوردار نیست.

وی با اشاره به منطقه حفاظت شده خاییز گفت: زیستگاه خاییز نیازمند نیرو و اعتبارات کافی است.

امام جمعه شهر دهدشت با بیان اینکه همه ما باید همت کنیم و مسأله آبریز را حل کنیم، تصریح کرد: سد آبریز در مقابل سد مارون برکه‌ای بیش نیست و آبریز تحقق کشاورزی، شغل و چرخش زندگی است.

حجت الاسلام وحدانی‌‌فر گفت: در رابطه با «سد کوهبرد» فاز اول آن به بهره‌برداری رسیده و در حال آبگیری است، اما متأسفانه شبکه‌های پایین دستی آن اجرایی نشده است.

وی سد «سرپری» را برای دهدشت بسیار حائز اهمیت دانست و گفت: این سد یک دریاچه مصنوعی برای دهدشت بوده و بصورت هفتگی وضعیت پروژه سد «سرپری» را پیگیری خواهم کرد.

امام جمعه دهدشت با اشاره به جاده پاتاوه دهدشت بیان کرد: قشر مستضعف نمی‌توانند از این مسیر استفاده کنند، زیرا اتوبوس در این مسیر تردد ندارد.

وی با تأکید به پرداخت به موقع تسهیلات کمیته امداد و بهزیستی، گفت: متأسفانه بانک‌ها زیر بار پرداخت این تسهیلات نمی‌روند و این با سیاست‌های دولت منافات دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: